lauantai 25. huhtikuuta 2015

Huhtikuun SNY paketti ja valokuvausta

  Mulle torstai iltana puoli seittemältä tuli tekstari, et mulla ois paketti postissa. Siinä vaiheesa jo vähän ihimetytti et miten ihmeessä niin myöhään tulee ilmoitus ku yleensä ne tulee joskus aamupäivästä. No ei siinä seuraavana päivänä sit menin hakemaan pakettia ni postissa koneet sanoo et paketti ei ole hyllyssä. Vähäisen ihmettelyn jälkeen, ne sit löysi sen paketin, mut sit niitten piti vielä  rekisteröiä se hyllyyn et ne pysty sen mulle luovuttamaan :)


Paketista ilmesty sit huhtikuun sny paketti. Tällä kertaa paketista löytyi kolme lankakerää, joista yksi tuttua Nalle-lankaa ja kaksi kerää minulle ihan outoa Lana grossa-lankaa. Lisäksi langan värjäykseen ohjeet ja kaksi kool-aid pussia. Paketissa oli myös aivan ihanat tossut, jotka olivat juuri sopivat jalkaani :) Sain myös sukkapuikot, teetä, leivonta ohjeen ja myöhäiset pääsiäis tervehdykset.

Lisäksi paketin mukana tulleessa kirjeessä, kysyit minun lemppari sukkamalleja, niin minä tykkään kutoa kaiken näköisiä pitsisukkia :)



Lisäksi siskon kanssa käytiin eilen vähän kävelemässä ja samalla tuli otettua kuvia joen rannalta, keväisistä maisemista.


Lisäksi meijän ninja kissoja, jotka tykkäävät hyppiä seinillä



8 kommenttia:

  1. suloisia kissakuvia :).

    Kaunis, ihana paketti.

    VastaaPoista
  2. Onneksi tossut oli sopivat! Ihania kissoja, minkä ikäsiä ne on? :) T: SNY:si

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinen kissoista on 8 vuotias ja toinen 4 vuotias :)

      Poista
  3. Ehkä ne kisut parcouraavat? Meidän Taavi-kissa harrastaa sitä pitkin seiniä ja huonekaluja..

    Kiva paketti:)

    VastaaPoista
  4. Määpä tiiän, että siellä on lankoja värjäilty :-D
    Käytitkö näitä materiaaleja, ja minkälaista tuli?
    Minä en oo koskaan ite värjänny, mutta melkein jo tuossa Kool-Aideja tilasin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu käytin näitä materiaaleja ja omasta mielestä onnnistu hyvin :) ja lisää nuita kool-aideja tilasin ja tänään ne tuli ni pitäs vaan enään käyä ostamassa lankaa jota värjätä :))

      Poista
    2. Ehkäpä minäki jossaki välissä rohkaisen mieleni ja kokeilen. Kunhan aikaa joskus olis :-D

      Poista